KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości Agnieszki Galon – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ogłasza konkurs ofert na sprzedaż wchodzącej w skład masy upadłości wierzytelności z tytułu udziału w majątku wspólnym, przysługującej upadłej na podstawie art. 124 ust. 3 ustawy – Prawo upadłościowe, wobec Dominika Galon, wobec którego Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie VIII Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych postanowieniem z dnia 14.02.2025 r. ogłosił upadłość, a którego postępowanie upadłościowe prowadzone jest pod sygn. akt: KR1S/GUp-s/154/2025.
W skład majątku wspólnego wchodził samochód osobowy marki: Citroen, model: C4, rok produkcji: 2010.
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
Oferty należy składać elektronicznie (w formie dokumentowej) na adres e-mail: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl. Oferty należy składać do dnia 29.07.2025 r.
Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz cenę nie niższą niż cena minimalna. Cenę należy wskazać w kwocie brutto.
Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży (regulamin zamieszczony poniżej). Oferta, która wpłynęła na adres e-mail po terminie, nie będzie rozpatrywana.
Otwarcie ofert i rozpoznanie ofert nastąpi w Kancelarii syndyka przy Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków w dniu 30.07.2025 r. o godz. 11:00.
Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 12 306 75 00 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl
Regulamin konkursu ofert:
- Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz cenę brutto nie niższą niż cena minimalna,
- Oferowana cena nabycia za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu winna być wyrażona kwotowo i słownie, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
- Oferty należy składać elektronicznie (w formie dokumentowej) na adres e-mail syndyka: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl
- Syndyk dokona wyboru oferty z najwyższą oferowaną ceną,
- W przypadku, gdy oferty będą opiewały na tę samą kwotę, o wyborze oferty decyduje data wpływu wiadomości e-mail,
- Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie 14 dni od daty wpłaty całej ceny, w terminie wyznaczonym przez syndyka (po uprzedniej konsultacji z Oferentem),
- Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości nabywca,
- Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny przed zawarciem umowy sprzedaży,
- Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
- Stosownie do art. 313 ust. 1 Ustawy Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
- Kupującemu nie przysługuje prawo do reklamacji i rękojmi.