KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości Rasohouse Modules Factory sp. z o.o. w upadłości ogłasza konkurs ofert na sprzedaż wchodzącej w skład masy upadłości wierzytelności w łącznej kwocie 42 892,00 zł, na którą składa się należność główna w kwocie 39 975,00 zł oraz kwota 2 917,00 zł tytułem kosztów procesu, przysługującej upadłej wobec Grupa Moduł sp. z o. o. z siedzibą w Częstochowie, potwierdzonej prawomocnym nakazem zapłaty w postępowaniu nakazowym z dnia 10 grudnia 2021 roku wydanym przez Sąd Rejonowy w Częstochowie VIII Wydział Gospodarczy, sygn. akt VIII GNc 2762/21.
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 10 723,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy siedemset dwadzieścia trzy złote/100) brutto.
Oferty należy składać do dnia 8 października 2024 r. na adres biura syndyka: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków. Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy wskazane w „Regulaminie sprzedaży” i wraz z wymaganymi dokumentami powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do wskazanego syndyka wraz z podaniem sygnatury akt KR1S/GUp/50/2022 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKRSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym RASOHOUSE MODULES FACTORY SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI – GM” i zawierać dokładne oznaczenie składającego ofertę. Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłata wadium w wysokości 1 072,30 zł (słownie: jeden tysiąc siedemdziesiąt dwa złote 30/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości Rasohouse Modules Factory sp. z o.o. w upadłości w banku ING Bank Śląski S.A. nr PL 74 1050 1445 1000 0090 3290 8858, najpóźniej do dnia 8 października 2024 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.
Otwarcie ofert i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 9 października 2024 r. o godzinie 12:00 w biurze syndyka przy al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków przez syndyka w obecności jednego wybranego przez syndyka członka komisji. Syndyk dokonuje wyboru oferty przy zastosowaniu kryterium ceny. W przypadku złożenia dwóch lub większej ilości ofert, w których proponowana cena jest identyczna, syndyk wybiera tą z ofert, która została złożona wcześniej (decyduje data wpływu do kancelarii syndyka).
Stosownie do art. 313 ust. 1 Ustawy – Prawo upadłościowe, sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty.
Regulamin przedmiotowego konkursu ofert jest udostępniony na stronie syndyka pod adresem: https://restrukturyzacja-lucrum.pl/ogloszenia-i-przetargi/
Dokumenty związane z przedmiotową wierzytelnością udostępnione są do wglądu w Kancelarii syndyka Roberta Lasaka – al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków w godz. 10.00 – 14.00 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 12 306 75 00. Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 12 306 75 00 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl
Regulamin konkursu ofert:
- Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
- Oferowana cena nabycia netto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert winna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
- Ofertę należy składać w formie pisemnej na adres kancelarii syndyka wskazany w ogłoszeniu oraz w terminie wskazanym w ogłoszeniu.
- Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp/50/2022 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym RASOHOUSE MODULES FACTORY sp. z o. o. w upadłości”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
- Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 1 072,30 złotych na rachunek masy upadłości w ING Bank Śląski S.A. nr PL 74 1050 1445 1000 0090 3290 8858, w terminie wskazanym w ogłoszeniu, przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
- Syndyk dokona wyboru oferty przy zastosowaniu kryterium ceny,
- Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie wcześniej niż po upływie 21 dni od ukazania ogłoszenia,
- Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
- W przypadku nieprzystąpienia Oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym przez syndyka terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
- Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane, zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
- Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości Nabywca,
- Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
- Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
- Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
- Kupującemu nie przysługuje prawo rękojmi.