KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości Agnieszki Ciesielskiej – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ogłasza konkurs ofert na sprzedaż wchodzącego w skład masy upadłości udziału 3/48 części w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w miejscowości Cieśle, gmina Krasocin, powiat włoszczowski, województwo świętokrzyskie, dla której Sąd Rejonowy we Włoszczowie IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą numer KI1W/00028681/5.
Nieruchomość składa się z:
- a) działki ewidencyjnej nr 243 (działka siedliskowa) o powierzchni 3,5987 ha, zabudowanej wolnostojącym, dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym o powierzchni użytkowej 166,83m2 – Cieśle 24a oraz
- b) ośmiu niezabudowanych działek ewidencyjnych o nr: 309, 310, 554, 665, 709, 753, 892, 1211
o łącznej powierzchni 7,3369 ha. Szczegółowe opisy działek znajdują się w operacie szacunkowym.
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 46 090,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy dziewięćdziesiąt złotych 00/100).
Oferty należy składać do dnia 5 września 2025 r. na adres: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Biuro Obsługi Korespondencji, al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do wskazanego syndyka wraz z podaniem sygnatury akt: WA2M/GUp-s/112/2025 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Agnieszki Ciesielskiej – UDZIAŁ” i zawierać dokładne oznaczenie składającego ofertę. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 4 609,00 zł zł (słownie: cztery tysiące sześćset dziewięć złotych 00/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości nr PL 38 1600 1462 1715 6273 1000 0001, najpóźniej do dnia 5 września 2025 r. Za wpłacone w terminie uważa się wadium, które wpłynęło na rachunek do godz. 23:59.
Komisyjne otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpią w dniu 10 września 2025 r. o godzinie 11:00 w biurze syndyka przy ul. Farbiarskiej 31, 02-862 Warszawa przez syndyka w obecności jednego wybranego przez niego członka komisji oraz przybyłych oferentów. Jeśli zostanie złożona więcej niż jedna oferta spełniająca warunki Regulaminu, syndyk zarządza przeprowadzenie licytacji w formie ustnej wśród nie więcej niż czterech oferentów, którzy zaoferowali najwyższe ceny w ramach pisemnego konkursu ofert, a których oferty nie zostały odrzucone. Licytacja w formie ustnej odbędzie się bezpośrednio po otwarciu i rozpoznaniu przez syndyka ofert pisemnych.
Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie Konkursu ofert, nawet po dokonaniu wyboru oferenta.
Regulamin sprzedaży znajduje się na stronie internetowej syndyka: restrukturyzacja-lucrum.pl/ogloszenia-i-przetargi/nieruchomosci/
Operat szacunkowy sporządzony przez rzeczoznawcę majątkowego mgr inż. Agnieszkę Faber z dnia 09.05.2025 r. jest udostępniony do wglądu w aktach postępowania prowadzonego pod sygn. akt: WA2M/GUp-s/112/2025.
Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 22 506 57 67 lub drogą mailową pod adresem: biuro(at)restrukturyzacja-lucrum.pl