Syndyk sprzeda udział 1/8 w prawie użytkowania wieczystego gruntu (garaż)

KONKURS OFERT

Syndyk masy upadłości Roberta Wójcika – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ogłasza konkurs ofert na sprzedaż wchodzącego w skład masy upadłości udziału w wysokości 1/8 w prawie użytkowania wieczystego gruntu, położonego w Wałczu, przy ul. Wronia, stanowiącego działkę ewidencyjną nr 761 o powierzchni 19 m2, zabudowana budynkiem garażowym w zabudowie szeregowej, o powierzchni 19m2 dla której Sąd Rejonowy w Wałczu, V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr KO1W/00016681/6, stanowiącego własność Gminy Miejskiej Wałcz.

Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 4 825,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset dwadzieścia pięć złotych 00/100).

Oferty należy składać do dnia 18 listopada 2024 r. na adres biura syndyka: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków. Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy wskazane w warunkach sprzedaży, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp-s/605/2023 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Roberta Wójcik”. Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 482,50 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt dwa złote 50/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości Roberta Wójcika prowadzony w banku ING Bank Śląski S.A. o numerze: PL 45 1600 1462 1732 3201 0000 00001, najpóźniej do dnia 18 listopada 2024 r. Za wpłacone w terminie uważa się wadium, które wpłynęło na rachunek masy upadłości do godz. 23:59.

Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 20 listopada 2024 r. o godzinie 12:00 w biurze syndyka przy al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków przez syndyka w obecności dwóch wybranych przez syndyka członków komisji oraz przybyłych oferentów.

Jeśli zostanie złożona więcej niż jedna oferta spełniająca warunki konkursu ofert, syndyk zarządza przeprowadzenie licytacji w formie ustnej wśród nie więcej niż trzech oferentów, którzy zaoferowali najwyższe ceny w ramach pisemnego konkursu ofert, a których oferty nie zostały odrzucone, na warunkach wskazanych w Regulaminie sprzedaży. Licytacja w formie ustnej odbędzie się bezpośrednio po otwarciu i rozpoznaniu przez syndyka ofert pisemnych.

Sprzedaż przedmiotowego składnika masy upadłości ma skutki sprzedaży egzekucyjnej.

Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie Konkursu ofert, nawet po dokonaniu wyboru oferenta.

Regulamin sprzedaży znajduje się na stronie syndyka: https://restrukturyzacja-lucrum.pl/ogloszenia-i-przetargi/ oraz w kancelarii syndyka.

Regulamin przedmiotowego konkursu ofert i operat szacunkowy sporządzony przez biegłego rzeczoznawcę mgr Bernadetę Żylińską w dniu 14.06.2024 roku są udostępnione do wglądu w kancelarii syndyka – Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-14:00 (po wcześniejszym umówieniu) oraz w aktach sprawy. Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 12 306 75 00 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl

POBIERZ