KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości Jolanty Sudy [Suda] – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej ogłasza konkurs ofert na sprzedaż wchodzącego w skład masy upadłości: udziału wynoszącego ½ części w prawie własności nieruchomości lokalowej – lokalu mieszkalnego o powierzchni 40,9 m2 (w tym piwnica o pow. 3,3 m2), położonego na osiedlu Złotego Wieku 9/8 w Krakowie – Nowej Hucie, gmina M. Kraków, powiat M. Kraków, województwo małopolskie, dla którego Sąd Rejonowy dla Krakowa – Podgórza w Krakowie, IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze KR1P/00379043/5.
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 97 934,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset trzydzieści cztery złote 00/100).
Oferty należy składać w języku polskim do dnia 9 grudnia 2024 r. na adres biura syndyka: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków. Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy wskazane w „Regulaminie sprzedaży” i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: VIII GUp 366/20/S oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKRSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Jolanty Sudy”. Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 9793,40 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt trzy złote 40/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości Pani Jolanty Sudy, w banku ING Bank Śląski S.A. nr PL 57 1050 1445 1000 0092 7843 0229, najpóźniej do dnia 9 grudnia 2024 r. Za wpłacone w terminie uważa się wadium, które wpłynęło na rachunek do godz. 23:59.
Komisyjne otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 11 grudnia 2024 r. o godzinie 12:00 w biurze syndyka przy al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków przez syndyka w obecności dwóch wybranych przez niego członków komisji oraz przybyłych oferentów. Jeśli zostanie złożona więcej niż jedna oferta spełniająca warunki regulaminu, syndyk zarządza przeprowadzenie licytacji w formie ustnej wśród nie więcej niż trzech oferentów, którzy zaoferowali najwyższe ceny w ramach pisemnego konkursu ofert, a których oferty nie zostały odrzucone na warunkach wskazanych w Regulaminie sprzedaży. Licytacja w formie ustnej odbędzie się bezpośrednio po otwarciu i rozpoznaniu przez syndyka ofert pisemnych.
Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert bez wyboru oferty bez podania przyczyny.
Regulamin sprzedaży znajduje się na stronie syndyka: https://restrukturyzacja-lucrum.pl/ogloszenia-i-przetargi/ oraz w kancelarii syndyka.
Regulamin przedmiotowego konkursu ofert i operat szacunkowy sporządzony przez biegłego rzeczoznawcę mgr inż. Pawła Pomarańskiego z dnia 29.05.2023 roku wraz z aneksem z dnia 10.05.2024 roku są udostępnione są do wglądu w Kancelarii syndyka Roberta Lasaka – al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 14.00 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 12 306 75 00.
Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 535 67 67 67 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl