Syndyk sprzeda stronę internetową (domenę) www.dobrenarty.pl wraz z panelem administracyjnym

KONKURS OFERT

 

Syndyk masy upadłości DN2 sp. z o.o. w upadłości ogłasza konkurs ofert na sprzedaż wchodzącej w skład masy upadłości strony internetowej (domeny) www.dobrenarty.pl wraz z panelem administracyjnym.

Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 17 220,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście dwadzieścia złotych/100) brutto.

Oferty należy składać do dnia 28 października 2024 r. na adres biura syndyka: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków. Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy wskazane w „Regulaminie sprzedaży” i wraz z wymaganymi dokumentami powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana do wskazanego syndyka wraz z podaniem sygnatury akt KR1S/GUp/21/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKRSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym DN2 SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI” i zawierać dokładne oznaczenie składającego ofertę. Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.

Warunkiem przystąpienia do konkursu ofert jest wpłata wadium w wysokości 1 722,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia dwa złote 00/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości DN2 sp. z o. o. w upadłości w banku Santander Bank Polska S.A. o numerze: 72 1090 1665 0000 0001 5437 3060, najpóźniej do dnia 28 października 2024 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.

Otwarcie ofert i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 30 października 2024 r. o godzinie 13:00 w biurze syndyka przy al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków przez syndyka w obecności jednego wybranego przez syndyka członka komisji. Syndyk dokonuje wyboru oferty przy zastosowaniu kryterium ceny. W przypadku złożenia dwóch lub większej liczby ofert, w których proponowana cena jest identyczna, syndyk wybiera tą z ofert, która została złożona wcześniej (decyduje data wpływu do kancelarii syndyka).

Stosownie do art. 313 ust. 1 Ustawy – Prawo upadłościowe, sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej.

Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty.

Regulamin przedmiotowego konkursu ofert jest udostępniony na stronie syndyka pod adresem: https://restrukturyzacja-lucrum.pl/ogloszenia-i-przetargi/

Dokumenty związane z przedmiotową wierzytelnością, w tym opis i oszacowanie przedmiotu konkursu, udostępnione są do wglądu w Kancelarii syndyka Roberta Lasaka  – al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków w godz. 10.00 – 14.00 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 12 306 75 00. Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 12 306 75 00 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl

 

Regulamin konkursu ofert:

  1. Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
  2. Oferowana cena nabycia brutto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert winna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
  3. Ofertę należy składać w formie pisemnej na adres kancelarii syndyka wskazany w ogłoszeniu oraz w terminie wskazanym w ogłoszeniu.
  4. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp/21/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym DN2 sp. z o. o. w upadłości”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
  5. Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 1 722,00 złotych na rachunek masy upadłości w Santander Bank Polska S.A. o numerze: 72 1090 1665 0000 0001 5437 3060, w terminie wskazanym w ogłoszeniu, przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
  6. Syndyk dokona wyboru oferty przy zastosowaniu kryterium ceny. W przypadku złożenia dwóch lub większej liczby ofert, w których proponowana cena jest identyczna, syndyk wybiera tą z ofert, która została złożona wcześniej (decyduje data wpływu do kancelarii syndyka).
  7. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie wcześniej niż po upływie 21 dni od ukazania ogłoszenia,
  8. Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
  9. W przypadku nieprzystąpienia Oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym przez syndyka terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
  10. Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane, zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
  11. Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości Nabywca,
  12. Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
  13. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
  14. Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
  15. Kupującemu nie przysługuje prawo rękojmi.