KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości Konrada Koc (sygn. akt: WA2M/GUp-s/991/2024) ogłasza konkurs ofert na sprzedaż samochodu osobowego marki: Audi, model: Q7, rok produkcji: 2017, nr VIN: WA1AHAF76HD046213, nr rejestracyjny: WX979XN (dalej także jako: przedmiot konkursu).
Cena wywoławcza Przedmiotu konkursu ofert wynosi 51 100,00 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy sto złotych 00/100) brutto.
Oferty pisemne należy składać do dnia 31.07.2025 r. na adres: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Biuro Obsługi Korespondencji, Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków.
Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży (regulamin zamieszony poniżej) i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: WA2M/GUp-s/991/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Konrada Koc – AUDI”. Decydująca jest data wpływu oferty do biura obsługi korespondencji syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 5 110,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto dziesięć złotych 00/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości Konrada Koc prowadzony w ING Banku Śląskim o numerze: 37 1050 1924 1000 0098 1229 8785, najpóźniej do dnia 31.07.2025 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.
Otwarcie i rozpoznanie przez syndyka ofert pisemnych nastąpi po upływie terminu do składania ofert.
Opis i oszacowanie sporządzone przez biegłego rzeczoznawcę Tomasza Frączka z dnia 25 luty 2025 roku udostępnione jest do wglądu w aktach sprawy prowadzonych w systemie teleinformatycznym – Krajowy Rejestr Zadłużonych – pod sygn. akt: WA2M/GUp-s/991/2024 oraz może być udostępniane w formie elektronicznej na prośbę osób zainteresowanych.
Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 22 506 57 67 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl. W sprawie terminu okazania ruchomości prosimy o kontakt drogą mailową na ww. adres.
Regulamin konkursu ofert:
- Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę brutto i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
- Oferta powinna zawierać oświadczenie, iż oferent zapoznał się ze stanem faktycznym ruchomości, w tym stanem technicznym i nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń,
- Oferowana cena nabycia brutto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert powinna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
- Oferty należy składać w formie pisemnej na adres syndyka wskazany w ogłoszeniu, przy czym oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: WA2M/GUp-s/991/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Konrada Koc – AUDI” Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura obsługi korespondencji syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana. W przypadku, gdy oferty będą opiewały na tę samą kwotę, o wyborze oferty decyduje data doręczenia oferty w formie pisemnej,
- Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 5 110,00 złotych na rachunek masy upadłości w ING Banku Śląskim S.A. nr: 37 1050 1924 1000 0098 1229 8785, do dnia 31.07.2025 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
- W przypadku otrzymania co najmniej dwóch ofert, syndyk przeprowadzi licytację (w formie telekonferencyjnej) pomiędzy nie więcej niż trzema oferentami proponującymi najwyższe ceny, o terminie której oferenci powiadomieni zostaną na adres e-mail wskazany w ofercie, przy zastrzeżeniu, że cena wywołania będzie odpowiadała najwyższej cenie ofertowej wynikającej z wyłonionych ofert,
- Syndyk dokona wyboru oferty z najwyższą oferowaną ceną,
- Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie dłuższym niż 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu,
- Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
- W przypadku nieprzystąpienia oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
- Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane, zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
- Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości nabywca,
- Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
- Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
- Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
- Kupującemu nie przysługuje prawo rękojmi.