KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości Justyny Pacholik osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (sygn. akt: KR1S/GUp-s/1160/2024) ogłasza konkurs ofert na sprzedaż samochodu osobowego marki: Alfa Romeo, model: Giulietta , rok produkcji: 2016, VIN: ZAR94000007457912, nr rejestracyjny: KR 8U236, ujętej w spisie inwentarza złożonym do akt postępowania upadłościowego pod numerem 1.1 (dalej także jako: przedmiot konkursu).
Cena wywoławcza Przedmiotu konkursu ofert wynosi 35 925,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia pięć złotych 00/100) brutto.
Oferty pisemne należy składać do dnia 25.04.2025 r. na adres kancelarii syndyka: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków.
Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży (regulamin zamieszony poniżej) i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp-s/1160/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Justyny Pacholik – Alfa Romeo”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 3 592,50 zł (słownie: trzy tysiące pięćset dziewięćdziesiąt dwa złote 50/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości Justyny Pacholik osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej prowadzony w banku BNP Paribas Bank Polski S.A. o numerze: 74 1600 1462 1711 3410 5000 0001, najpóźniej do dnia 25.04.2025 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi 29.04.2025 r. o godz. 12:00 w Kancelarii syndyka.
Opis i oszacowanie sporządzone przez biegłego rzeczoznawcę Tomasza Frączka z dnia 16 grudnia 2024 roku udostępnione jest do wglądu w aktach sprawy prowadzonych w systemie teleinformatycznym – Krajowy Rejestr Zadłużonych – pod sygn. akt: KR1S/GUp/1160/2024 oraz może być udostępniane w formie elektronicznej na prośbę osób zainteresowanych.
Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 12 306 75 00 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl. W sprawie terminu okazania ruchomości prosimy o kontakt drogą mailową na ww. adres.
Regulamin konkursu ofert:
- Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, telefon kontaktowy), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
- Oferta powinna zawierać oświadczenie, iż oferent zapoznał się ze stanem technicznym ruchomości i nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń,
- Oferowana cena nabycia brutto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert winna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
- Oferty należy składać w formie pisemnej na adres syndyka wskazany w ogłoszeniu, przy czym oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp/1160/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Justyny Pacholik – Alfa Romeo ”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
- Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 3 592,50 złotych na rachunek masy upadłości w BNP Paribas Bank Polski S.A. o numerze: 74 1600 1462 1711 3410 5000 0001, przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
- W przypadku otrzymania co najmniej dwóch ofert, syndyk przeprowadzi licytacje (w formie telekonferencyjnej) pomiędzy nie więcej niż trzema oferentami proponującymi najwyższe ceny, o terminie której oferenci powiadomieni zostaną na adres e-mail wskazany w ofercie, przy zastrzeżeniu, że cena wywołania będzie odpowiadała najwyższej cenie ofertowej wynikającej z wyłonionych ofert,
- Syndyk dokona wyboru oferty z najwyższą oferowaną ceną,
- Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie dłuższym niż 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu,
- Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
- W przypadku nieprzystąpienia oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
- Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane, zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
- Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości nabywca,
- Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
- Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
- Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
- Kupującemu nie przysługuje prawo rękojmi.