Sprzedaż samochodu osobowego marki: Renault, model: Megane, rok produkcji: 2015

KONKURS OFERT

Syndyk masy upadłości Konrada Koc  (sygn. akt: WA2M/GUp-s/991/2024) ogłasza konkurs ofert na sprzedaż samochodu osobowego marki: Renault, model: Megane, rok produkcji: 2015, nr VIN:  VF1KZNA0652217210, nr rejestracyjny:  WX 057XN (dalej także jako: przedmiot konkursu).

Cena wywoławcza Przedmiotu konkursu ofert wynosi 17 550,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) brutto.

Oferty pisemne należy składać do dnia 22.05.2025 na adres: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Biuro Obsługi Korespondencji, Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków.

Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży (regulamin zamieszony poniżej) i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: WA2M/GUp-s/991/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Konrada Koc  – Renault”. Decydująca jest data wpływu oferty do biura obsługi korespondencji syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 1 755,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt pięć złotych 00/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości  Konrada Koc prowadzony w ING Banku Śląskim o numerze: 37 1050 1924 1000 0098 1229 8785, najpóźniej do dnia 22.05.2025 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.

Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi po upływie terminu do składania ofert.

Opis i oszacowanie sporządzone przez biegłego rzeczoznawcę Tomasza Frączka z dnia 25 lutego 2025 roku udostępnione jest do wglądu w aktach sprawy prowadzonych w systemie teleinformatycznym – Krajowy Rejestr Zadłużonych – pod sygn. akt: WA2M/GUp-s/991/2024 oraz może być udostępniane w formie elektronicznej na prośbę osób zainteresowanych.

Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 22 506 57 67 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl. W sprawie terminu okazania ruchomości prosimy o kontakt drogą mailową na ww. adres.

Regulamin konkursu ofert:

  1. Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, telefon kontaktowy, adres e-mail), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
  2. Oferta powinna zawierać oświadczenie, iż oferent zapoznał się ze stanem faktycznym ruchomości, w tym stanem technicznym oraz jego opisem i oszacowaniem i nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń,
  3. Oferowana cena nabycia brutto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert powinna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
  4. Oferty należy składać w formie pisemnej na adres syndyka wskazany w ogłoszeniu, przy czym oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: WA2M/GUp-s/991/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Konrada Koc – Renault” Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura obsługi korespondencji syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
  5. Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 1 755,00 złotych na rachunek masy upadłości w ING Banku Śląskim S.A. nr: 37 1050 1924 1000 0098 1229 8785, do dnia 22.05.2025 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
  6. W przypadku otrzymania co najmniej dwóch ofert, syndyk przeprowadzi licytację (w formie telekonferencyjnej) pomiędzy nie więcej niż trzema oferentami  proponującymi najwyższe ceny, o terminie której oferenci powiadomieni zostaną na adres e-mail wskazany w ofercie, przy zastrzeżeniu, że cena wywołania będzie odpowiadała najwyższej cenie ofertowej wynikającej z wyłonionych ofert,
  7. Syndyk dokona wyboru oferty z najwyższą oferowaną ceną,
  8. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie dłuższym niż 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu,
  9. Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
  10. W przypadku nieprzystąpienia oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
  11. Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane, zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
  12. Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości nabywca,
  13. Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
  14. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
  15. Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
  16. Kupującemu nie przysługuje prawo rękojmi.