KONKURS OFERT
Syndyk masy upadłości ARDENO spółka z ograniczona odpowiedzialnością w upadłości z siedzibą w Krakowie (sygn. akt: KR1S/GUp/74/2023) ogłasza konkurs ofert na sprzedaż:
- maszyny – piły/frezarki pionowej GMC 42-22 A, ujętej w spisie inwentarza złożonym do akt postępowania upadłościowego pod numerem 1.1 (dalej także jako: przedmiot konkursu).
Cena wywoławcza Przedmiotu konkursu ofert wynosi 7 308,94 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta osiem złotych 94/100) netto (bez podatku VAT).
Oferty pisemne należy składać do dnia 9 października 2025 r. na adres kancelarii syndyka: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków.
Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży (regulamin zamieszony poniżej) i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp/74/2023 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym ARDENO sp. z o. o. w upadłości – GMC”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 730,89 zł (słownie: siedemset trzydzieści złotych 89/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości ARDENO sp. z o. o. w upadłości prowadzony w Krakowskim Banku Spółdzielczym o numerze: 26 8591 0007 0020 0095 7926 0001, najpóźniej do dnia 9 października 2025 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi po upływie terminu do składania ofert.
Opis i oszacowanie sporządzone przez biegłego rzeczoznawcę Tomasza Frączka z dnia 14 października 2024 r. udostępnione jest do wglądu w aktach sprawy prowadzonych w systemie teleinformatycznym – Krajowy Rejestr Zadłużonych pod sygn. akt: KR1S/GUp/74/2023 oraz może być udostępniane w formie elektronicznej na prośbę osób zainteresowanych.
Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: 12 306 75 00 lub drogą mailową pod adresem: biuro@restrukturyzacja-lucrum.pl. W sprawie terminu okazania ruchomości prosimy o kontakt drogą mailową na w/w adres.
Regulamin konkursu ofert:
- Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
- Oferta powinna zawierać oświadczenie, iż oferent zapoznał się ze stanem faktycznym ruchomości i nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń,
- Oferowana cena nabycia netto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert winna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
- Oferty należy składać w formie pisemnej na adres syndyka wskazany w ogłoszeniu, przy czym oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp/74/2023 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym ARDENO sp. z o. o. w upadłości – GMC”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana. W przypadku, gdy oferty będą opiewały na tę samą kwotę, o wyborze oferty decyduje data doręczenia oferty w formie pisemnej,
- Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 730,89 złotych na rachunek masy upadłości w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr: 26 8591 0007 0020 0095 7926 0001, do dnia 9 października 2025 r, przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
- W przypadku otrzymania co najmniej dwóch ofert, syndyk przeprowadzi licytacje (w formie telekonferencyjnej) pomiędzy nie więcej niż trzema oferentami proponującymi najwyższe ceny, o terminie której oferenci powiadomieni zostaną na adres e-mail wskazany w ofercie, przy zastrzeżeniu, że cena wywołania będzie odpowiadała najwyższej cenie ofertowej wynikającej z wyłonionych ofert,
- Syndyk dokona wyboru oferty z najwyższą oferowaną ceną,
- Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie dłuższym niż 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu,
- Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
- W przypadku nieprzystąpienia oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
- Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane, zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
- Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości nabywca,
- Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
- Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
- Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,
- Kupującemu nie przysługuje prawo rękojmi.